Forum JDM-Koszalin Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Problem przy mpfi eg4 (obd0) bład 16 i 9

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:45, 28 Kwi 2013    Temat postu: Problem przy mpfi eg4 (obd0) bład 16 i 9

Witam, może ktoś tu bedzie coś wiedział ,mam problem przy mpfi samochod nie odpala (znaczy odpala jakby na 3 gary) .
Mpfi było robione na gratach od d16z2.
Błedy jakie wystepują to 16 i 9 .
9-Czujnik identyfikujący 1-szy cylinder - może być spowodowanym luzem łożyska na aparacie.
błąd 16(Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód) właśnie ten nie wiem czym może być spowodowany .
Co patrzałem to wszytko dobrze podłączone :/ .
Wtryski leja , paliwo jest , iskra jest .
Przekażnik od pompy paliwa podmieniałem i to samo .
Ma ktoś jakiś pomysł? :/

Ma ktoś z okolic d16z2 ?? aby sprawdzić graty ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meyczer
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:29, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Zmień kolejność kabli zapłonowych na kopułce=) Jak wymieniałeś aparat, to może być inna kolejność niż w d15 (tak było u mnie)... Poza tym sprawdź kable przy aparacie zapłonowym, bo tam się można łatwo pomylić...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez meyczer dnia Nie 20:32, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:02, 29 Kwi 2013    Temat postu:

kable sprawdzone , a możesz napisać jaka powinna być kolejność przewodow wn ? tak dla pewnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meyczer
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:08, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Gdzie Twoje auto stoi to podjadę i pomogę =)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:17, 29 Kwi 2013    Temat postu:

W sławnie Razz

Dobra juz odpala normalnie Very Happy , tylko wyskakuje błąd przepustnicy(7), kable skrajne zamieniałem wiec to raczej nie to .

Podmienić musze przepustnice . A wie ktoś czy przepustnice od prelude (133 k) 4 gen podejdzie do kolektora z d16z2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meyczer
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:24, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Obawiam się, że bez rozwiercania nie wciśniesz jej tam ona jest nieco większa... A w jajku te kable przy TPSie nie są już zamienione?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:47, 29 Kwi 2013    Temat postu:

próbowałem tak i tak . Wiec raczej gdzies indziej trzeba szukać. A możliwe , że to przez podcisnienia ???? ma ktoś rysuneczek abym mógł sobie sprawdzić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meyczer
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:56, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Ale silnik odpala i normalnie działa, tylko błąd wywala?

U mnie podciśnienia tak wyglądają: Powiększ sobie to dojdziesz, co gdzie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:08, 29 Kwi 2013    Temat postu:

odpala normalnie i tylko ten błąd .

dzieki za foto jutro bede kombinował i dam znać czy to to czy dalej trzeba szukać.

Troche dziwne , że błąd 9 sam zniknął O_o


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:35, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Witam, dzisaj wszytsko sprawidziłem i jest dobrze . Nawet przepustnice wyczyściłem ale dalej nic to nie dało swieci sie cheak i błąd wywala .

Napiecie na wszytskich przewodach gdy tps wynosi ok 5V, przy zamknietej przepustnicy (przy otwartej tak samo)i wyglada na to ze on jest uszkodzony .

Teraz takie pytanie nie bedzie on pasował z kolektora b2 ?? Bo na allegro znalazłem ten czujnik i niby pasuje do D, B, H serii


Dobra juz wiem ze nie pasuje Razz, a jest mozliwość jakieś jego naprawy ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juszek dnia Wto 17:42, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juszek




Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:56, 12 Maj 2013    Temat postu:

Samochód zrobiony ...
wymieniłem całą przepustnicę z tps-em i nic to nie dało :/
podłączyłem kable bezpośrednio z c12 i c13 (ECU) do czujnika i wszystko gra (zero błędów )

ps. nawet różnice idzie zauważyć tylko troche głośno stożek buczy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin