Forum JDM-Koszalin Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Problem z altkiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuban




Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:02, 25 Mar 2014    Temat postu:

nie wiem jak jest w hondach, ale nie masz czasem masy przykrecanej do podluznicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:34, 25 Mar 2014    Temat postu:

Masa od aku, fakt jest tam przykręcana. Ile powinien wynosić opór pomiędzy klemą minusową a silnikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof85r




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:59, 26 Mar 2014    Temat postu:

R=q*l/s jak cię tak to interesuje [link widoczny dla zalogowanych] Mozgoł Ty taki dobry elektronik najlepszy w klasie podstaw nie znasz?Smile Jakie w końcu masz napięcie na wyjściu alternatora przy alternatorze samym (Masz ok 14V na jałowym biegu?Bo jak nie masz to musisz szukać wcześniej )? Poczyściłeś masy? Nie są gdzieś poprzerywane albo zaśniedziałe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:02, 27 Mar 2014    Temat postu:

mam 14,4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof85r




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:15, 27 Mar 2014    Temat postu:

No to jak masz 14.4volta to już wiemy że alternator jest sprawny(chyba że to napięcie by znikalo lub falowalo co jakiś czas to wtedy problem ewidentny z altkiem).skoro masz 14.4v to powiedz ile masz na aku w tym samym czasie-jeden pomiar na zaciskach akumulatora a drugi plus na aku a masa z silnika? Tyle samo?pomiar zrób na tak samo na wlaczonym silniku ale wylacz wszystkie obciążenia (światła, nawiewy i inne zbędne rzeczy).powinno być tyle samo jeśli będzie mniej to znaczy że są duże spadki napięć i wtedy będziesz musiał przejrzeć wszystkie połączenia od alternatora do aku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:27, 27 Mar 2014    Temat postu:

Aktualnie alternator jest sprawny, czyli ładuje. Pomiar na klemach różni się o 0,05 V. Jakieś tragedii nie ma. Fakt do połączeń można się przyczepić bo wg mnie rezystancja pomiędzy klemą minusową a silnikiem jest zbyt duża. Problem teoretycznie rozwiązany jednak dowiem się dopiero przy następnym braku ładowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuban




Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:49, 27 Mar 2014    Temat postu:

pewnie masa gdzies nie stykala, ty poruszyles albo na jakies dziurze sie poruszylo i problem sie naprawil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:04, 27 Mar 2014    Temat postu:

Bardziej wydaje mi się, że to sprawa wilgoci. Będzie trochę cieplej to sprawa powróci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:09, 30 Mar 2014    Temat postu:

Problem powrócił.
Altek nie ładuje w ładny dzień (pod koniec g 19). Napięcie na alternatorze plus na plus alternatora minus na obudowę i mam napięcie z aku czyli 11,8. Brak ładowania.
Nic z tym nie robię, godzina 23 wsiadam do auta i ładowanie wraca. Problem którego podejmę się w poniedziałek to kolejne wyjęcie altka (gdyby nie te męczarnie z pompą hamulcową to byłaby to nawet przyjemność) i odkręcenie wszystkich śrubek (szczotkotrzymacz, regulator i prostownik) przeczyszczenie tego i oczekiwanie na rezultat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof85r




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:01, 30 Mar 2014    Temat postu:

Czyli wiadomo że musisz szukać w alternatorze problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mosiek7569




Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:02, 12 Kwi 2014    Temat postu:

To tak dla potomnych. Po raz n-ty altek wyciągnięty. Zakupiony został nowy regulator (55zł z przesyłką), wstawiony, ładowanie wróciło. Jak pisałem, że powyżej 6 tys było ładowanie - okazało się nieprawdą. Gasła tylko lampka ładowania ale samego ładowania nie było. Czy wymiana regulatora podziałała potwierdzę jeszcze później, gdyż aktualnie jeżdżę wkoło domu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin