Forum JDM-Koszalin Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

docieranie silnika na ostro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m_bartek
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin

PostWysłany: Nie 18:48, 17 Lut 2013    Temat postu: docieranie silnika na ostro

link zapożyczony z ptp
[link widoczny dla zalogowanych]

temat na ptp
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meyczer
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:11, 17 Lut 2013    Temat postu:

Dobry artykuł! Teraz już wiem jak dotrę kolejny silnik=)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
subarupl
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 22:39, 17 Lut 2013    Temat postu:

mowa o nowych silnikach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuban




Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:01, 17 Lut 2013    Temat postu:

no to robiąc remont silnika, chyba się wkłada nowe części, a nie iluś tam letnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
łoś
Klubowicz



Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białogard

PostWysłany: Nie 23:16, 17 Lut 2013    Temat postu:

dobra.. będziesz robił kompletny remont silnika? nowe tuleje cylindrów, szlify wału itp itd ?Very Happy daj znać o kosztach jak zrobisz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
subarupl
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 23:21, 17 Lut 2013    Temat postu:

z tego co wyczytalem mowa o nowych metodach obrobki silnikow. Wiec nie wiem czy to tak sie przejmie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m_bartek
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin

PostWysłany: Nie 23:24, 17 Lut 2013    Temat postu:

zwyczajna zmiana pierścieni i musisz je docierać żeby się dobrze ułożyły... szlif tulei ma sens jak są na nich progi albo rysy w innym wypadku niema sensu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kriss59




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustronie Morskie ,Kukinia

PostWysłany: Pon 12:24, 18 Lut 2013    Temat postu:

a jak są owalne spowodowane zbyt długą pracę na złych pierścieniach bo też o takich czytałem i remont okazał się zwykłym wywaleniem kasy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m_bartek
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin

PostWysłany: Pon 16:39, 18 Lut 2013    Temat postu:

przed założeniem na pewno zostanie stan cylindrów dokładnie sprawdzony jeżeli będzie taka konieczność pójdą do honowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kriss59




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustronie Morskie ,Kukinia

PostWysłany: Wto 9:17, 19 Lut 2013    Temat postu:

tak trzymaj bo nie wszyscy o tym wiedzą ładują kasę a później lipa i stwierdzenie że się nie opłaca remontu robić
pozdrawiam i powodzenia w remoncie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymo




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:22, 19 Lut 2013    Temat postu:

ja dwa razy remontowałem i nie sprawdzałem stanu tak dokładnie. na nowych pierścieniach była mega różnica co do poboru oleju (a raczej jego brak)

dziwny ten artykuł jakby tak przeczytać dwa razy i się zastanowić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
honda27




Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: koszalin

PostWysłany: Śro 23:58, 06 Mar 2013    Temat postu:

m_bartek napisał:
przed założeniem na pewno zostanie stan cylindrów dokładnie sprawdzony jeżeli będzie taka konieczność pójdą do honowania


módl sie zeby byly w dobrym stanie te gladzie. Bo juz widze jak kupujesz nowe tloki i pierscienie do nich Smile

co do docierania temat bardzo kontrowersyjny, osobiscie dotarłem pare 2t i swoja honde. i wydaje mi sie ze tajemnica tkwi w w tym by silnika nie przegrzac, ale tez nie dlawic go na 1-2tys. W hondzie stosowalem technike troche jazdy do 3tys i w panik. I jak widac po 25kkm silnik pracuje bardzo dobrze i mocy nie stracił Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez honda27 dnia Czw 0:17, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m_bartek
Klubowicz



Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kępice/Słupsk/Koszalin

PostWysłany: Czw 7:36, 07 Mar 2013    Temat postu:

będę się modlił... mam nadzieję że będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JDM-Koszalin Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin